یک کمپین موفق نه تنها تصورات مردم را به خود جلب می کند بلکه استراتژی مناسبی نیز برای چسباندن آن دارد.

در حالی که اجرای خوب دشوار است ، یک کارزار بازاریابی یکپارچه موثر به نقاط قوت هر کانال و متناسب با محتوای و پیام رسانی برای هر یک نگاه می کند. هدف؟

برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از مخاطبان از طریق سیستم عامل های مختلف برای اطمینان از فعالیت یک نام تجاری ، این امر بدون توجه نخواهد بود و با افراد مناسب در مکان های مناسب صحبت می کند. از این گذشته ، بیش از نیمی از مشتریان اگر عاشق داستان برند باشند ، محصولی را خریداری می کنند.

در این بلاگ ، ۷ مورد از موثرترین کمپین ها ، از دهه ۱۹۶۰ تا به امروز را مورد بررسی قرار می دهیم. اگرچه از دهه های مختلف ، هر یک درس مفیدی در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت در بازاریابی یکپارچه ارائه می دهد.

۱ ٫ فولکس واگن – “کوچک فکر کنید”

این کمپین دهه ۱۹۶۰ که غالباً استاندارد طلای تبلیغات در نظر گرفته می شد ، درک مردم از نام تجاری – و فروش را از طریق صداقت تغییر داد.

این چالش افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در ایالات متحده بود. اگرچه ۱۵ سال پس از پایان جنگ جهانی دوم ، فروش محصولات آلمانی در بازار ایالات متحده هنوز دشوار بود ، اما لازم به ذکر نیست که خود این خودرو بسیار کوچکتر از آنچه که قبلاً خریداران استفاده می کردند بود. کمپین به جای اجتناب از نقطه اصلی تنش ، آن را پذیرا شد و با گفتن مخاطبان خود به “فکر کردن کوچک” از کوچکترین خودروها به نفع خود استفاده کرد.

موفقیت این کمپین که در مجلات و روزنامه های محبوب سراسر کشور برگزار می شود ، از ماندگاری آن مشهود است. فولکس واگن هنوز هم در سال ۱۹۶۹ تبلیغات چاپی خود را با همان سبک اجرا می کرد تا سال ۱۹۶۹ هنگامی که تصویر با عکسی از ماژول قمری که روی ماه فرود آمد ، به روز شد: “این زشت است ، اما شما را به آنجا می برد”.

بعد از اثبات موفقیت در چاپ ، این رویکرد در تبلیغات تلویزیونی ، پوستر و کمپین های رادیویی به موفقیت بزرگی پیوست.

غذای آماده: مایل باشید در خارج از صندوق فکر کنید تا با تبدیل منفی به مثبت ، شرکت ، محصول یا خدمات خود را بفروشید. مصرف کنندگان خلاقیت و صداقت را می شناسند و می شناسند.

خلاقیت

۲ ٫ بودویزر – “Wasssup”

به گفته روبرت وون از گوگل Creative Lab ، کمپین خاطره انگیز “Wasssup” بودوایزر “تاکنون نمادترین و تبلیغاتی برجسته و برجسته فرهنگ پاپ قرن بیست و یکم” است.

آگهی تلویزیونی در سال ۲۰۰۰ در Super Bowl در سال ۲۰۰۰ زندگی خود را با یک نقطه اصلی آغاز کرد و دوست داشت دوستان هنگام نوشیدن Budweiser و تماشای یک بازی فوتبال در تلویزیون ، این تلفن را با یکدیگر از طریق تلفن تکرار کنند. این آگهی بلافاصله با ترفندهای ایجاد شده در پاسخ و همچنین توسط شخصیتهای رسانه ای از هاوارد استرن تا کتی کوریک از شخصیت های رسانه ای برداشت. نوع حمایت مالی ارگان های ارگانیک در فضای رسانه های اجتماعی امروز ارزش ثروت دارد.

اگرچه هنوز در روزهای ابتدایی وب ، این برند پیشگام در آنچه که اکنون یک هنجار دیجیتالی است ، بود: بینندگان را به سمت وب سایت هدایت کرد. در وب سایت ، بینندگان می توانند یاد بگیرند که چگونه در بیش از ۳۰ زبان “Whassup” بگویند. این محتوا و جهانی سازی اضافی باعث ایجاد یک کمپین غنی تر و کاملتر در پشت کلمه ای شده است که شاهد افزایش بازدید سایت بوده و اثربخشی این کمپین را پلمپ کرده است.

دیجیتال

این آگهی نه تنها چندین جایزه از جمله Grand Clio و Grand Prix را در جشنواره بین المللی تبلیغات در کن به دست آورد ، بلکه تخیل عمومی را به خود جلب کرد و با فروش Bud Light با نرخ دو رقمی در حال افزایش بود.

آماده سازی کلید: از آنچه می تواند یک کمپین ارائه دهد استفاده کرده و از چه شکلی می تواند در سیستم عامل های مختلف استفاده کند. در این مثال بودوایزر برای همراهی با آگهی تلویزیونی یک صفحه وب ایجاد کرد. در دنیای امروز ، ترفند این است که از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا تعامل را حتی بیشتر انجام دهیم ، از پشت سر (مشهور) تأیید مشهور سوار شوید.

۳ ٫ کبوتر – “کمپین برای زیبایی واقعی”

کبوتر

این کارزار به عنوان یک سری از بیلبوردهای تبلیغاتی در کانادا و لندن آغاز شد که سؤالات مربوط به رانندگان راجع به زنانی که روی آنها نمایش داده می شود ، هدایت می کرد. کمپین با طرح این سوال که آیا آنها فکر می کنند که مدل ها “چربی یا مناسب هستند” یا “چروکیده یا فوق العاده” هستند ، صحبت هایی درمورد زیبایی زنان انجام شد.

علیرغم اینکه تابلوهای تبلیغاتی ایستا به موقعیت جغرافیایی محدود می شوند ، سوالات اصلی به این معنی است که مصرف کنندگان می توانند پیام کمپین را در رسانه های اجتماعی تعامل و به اشتراک بگذارند ، و راه را برای ویروسی کردن فراهم می کند. آراء واقعی رانندگان – در تورنتو ۵۲٪ برای “چربی” و ۴۹٪ برای “مناسب” نیز – توسط Unilever استفاده شد تا مردم در مورد زیبایی زنان صحبت کنند.

در نتیجه کمپین ، فروش Dove از ۲٫۵ میلیارد دلار به بیش از ۴ میلیارد دلار افزایش یافت. این نه تنها به عنوان یک موفقیت مالی دیده می شد بلکه پیشگامانه ، بصیرت و معتبر بود. این روند جدیدی را آغاز کرددر تبلیغات برای به تصویر کشیدن زنان متفاوت ، به ویژه توسط رقیب یونیلور پراکتر و گمبل در کمپین “Like A Girl” کپی شده است.

دلار

غذای اصلی – تحقیقات را انجام دهید و از مکالمات و زمینه هایی که برند شما در حال راه اندازی یک کمپین است آگاه باشید. سؤالات مربوطه را مطرح کنید ، مارک تجاری خود را به یک موضوع یا جنبش مربوط متصل کنید که می تواند به افزایش فروش و افزایش ارزش اجتماعی برند شما کمک کند.

۴ ٫ اپل – “یک مک بگیرید”

این مجموعه از ۶۶ تبلیغات تلویزیونی بازیگران طنز را به نمایندگی از دو مارک رایانه ای – و به نظر می رسد به سمت صاحبان شرکت گره خورده است. هدف این بود که مردم از استفاده از رایانه شخصی ، یک برند مشهور و قابل اعتماد ، به یک مک ، رقیب کمتر شناخته شده خود ، سوئیچ کنند.

قالب آگهی ها رقابتی ، اما همچنین بازیگوش و خنده دار بود. مهمتر اینکه ، اپل به عنوان پسر خوب روبرو شد و همیشه به PC می گفت که نباید خودش را سخت بگذارد. علاوه بر این ، این تبلیغ باعث می شود تا مردم به بخش خسته کننده محاسبات توجه کنند و از آن مراقبت کنند. امنیت ، ویروس ها ، راه اندازی مجدد و حتی خطاهای نحوی مکالمه هایی شدند که افراد عادی داشتند.

خنده

این کمپین چنان زیبا اجرا شد که تقریباً بلافاصله به فرهنگ عامه نفوذ کرد. کمدین ها و نوازندگان از آن برای سرگرمی استفاده می کردند (شخصیت های South Park و Lego ظاهر می شدند) ، در حالی که گروه های مذهبی ، گرینپس و حتی کنوانسیون ملی جمهوری خواهان از این قالب برای فشار برنامه های خود استفاده می کردند.

اپل با عضویت در گفتگوی فرهنگی ، سرنوشت خود را با نسل جوان که قبلاً از طریق iPod و iTunes به تازگی از این برند آگاه بودند ، تضمین کرد. بعد از پخش اولین آگهی های تبلیغاتی ، فروش مکینتاش ۱۲٪ و در سه ماهه آخر سال ۲۰۰۶ افزایش یافت ، اپل رکورددار ۱،۶۰۰،۰۰۰ مک را به فروش رسانده بود – افزایش ۳۹٪.

غذای کلیدی – بازاریابی رقابتی می تواند مؤثر باشد. اگرچه آگاهی از لحن مهم است ، اگر زیر مجموعه داستان باشد ، مارک شما از این مزیت برخوردار است. را

۵ ٫ ادویه قدیمی – “مردی که مرد شما می تواند مانند بو باشد”

Old Spice خواهان یک کمپین بود که برای مردان و زنان جذاب باشد. در حالی که دو تبلیغات تلویزیونی در سال ۲۰۱۰ پخش شد ، موفقیت واقعی این کمپین در رسانه های اجتماعی یافت شد.

این تیم خلاق متوجه شد که این آگهی به صورت آنلاین کشش زیادی می کند و تصمیم گرفت تا با یک کمپین ویدیویی تعاملی ، نقاط تلویزیون را پیگیری کند. برای رسیدن به این هدف ، آنها با فیلم های کوتاه و شخصی شده با استفاده از همان لحن و شخصیت به مشتریان در فیس بوک و توییتر پاسخ دادند.

واکنش مصرف کنندگان شگفت انگیز بود ، و فیلم های Old Spice تقریباً ۱۱ میلیون بازدید ، ۲۹۰۰۰ هوادار فیس بوک و ۵۸۰۰۰ دنبال کننده جدید توییتر کسب کردند.

غذای کلیدی: اگر نام تجاری شما به اندازه کافی خوش شانس است که در بین طرفداران و دنبال کنندگان جلب توجه می کند ، سریع عمل کنید تا آنها را درگیر خود کنید. اطمینان حاصل کنید که در حین انجام این کار به پیام رسانی ، صدا و تصویر مارک صادق باشید.

۶ Tr قطار مترو ملبورن – “گنگ راه های مردن”

قطارهای مترو ملبورن می خواستند یک آگهی اصلی در زمینه خدمات عمومی داشته باشند که باعث کاهش سر و صداها شود و توجه مردم به ویژه در بین جوانان جلب شود.

برای دستیابی به این هدف ، برند تصمیم گرفت تا به جای جدی ، با انتظارات بازی کند و کاری کند که احمقانه باشد. آنها با استفاده از طنز برای فریب مخاطبان ، امیدوار بودند که پیام مهم خدمات عمومی خود را بدست آورند.

نتیجه یک ترانه در مورد روشهای گنگ است که می توانید بمیرید – مانند فروش کلیه های خود در اینترنت یا نوازش خرس – توسط یک فیلم انیمیشن پشتیبانی شده است. با ۲۴ ساعت پخش آن ، آهنگ “Dumb Ways to Die” به آهنگ گنگ رسید. نمودار ۱۰ برتر iTunes.

برای اطمینان از ماندگاری ، این کمپین در مناطق جدید گسترش یافت: کالاهایی بر اساس شخصیت ها ، یک برنامه تلفن همراه ، حتی یک کتاب آموزشی. آنها همچنین یک بازی موبایل را راه اندازی کردند که به عنوان یک اپلیکیشن آیفون در ۵۳ بازار به شماره ۱ رسید و به بهترین اپلیکیشن iPad در ۸۱ کشور تبدیل شد.

این ترانه و شخصیت های آن نه تنها موفقیت آمیز بودند ، بلکه به هدف خود در افزایش آگاهی نیز دست یافتند. در نتیجه این کارزارها مترو قطار شاهد کاهش ۲۱ درصدی تصادفات و تلفات در شبکه خود بود.

غذای کلیدی – حتی در مورد افراد جدی ، قدرت طنز در دریافت پیام را دست کم نگیرید. این کمپین نشان می دهد که مهم نیست چه محصول یا خدمات شما باشد ، پرداختن به فکر می کند در خارج از جعبه باشد. در بازار رقابتی امروز ، انجام کاری کمی متفاوت می تواند یک مارک را از جمع جدا کند.

۷ ٫ نایک – “Breaking2”

این کمپین از سال ۲۰۱۷ وحدت کاملی از تأثیرگذار و بازاریابی محتوا بود.

به عنوان بخشی از استراتژی برای کفش جدید خود ، Zoom Vaporfly Elite ، نایک زندگی می کنند تلاش برای تکمیل یک ماراتن در کمتر از دو ساعت. این برنامه به صورت زنده در فیس بوک و توییتر پخش شد ، aعکس های پشت صحنه در کل در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

آنها سه مسابقه دونده – الیود کیپچوژ ، زرزنای تادسه و للیسا دسیسا – را به این مسابقه وارد کردند و این امکان را برای بینندگان فراهم آورد که بتوانند با هشتگ # Breaking2 پیروی کنند و حتی سفارشی Nike Vaporfly Elite کفش های ایمیلی را ایجاد کردند.

در حالی که بدون شک دویدن مورد توجه مخاطبان اصلی ورزش نایک قرار دارد ، پیام کمپین در مورد باز کردن قفل پتانسیل های انسانی که در مخاطبان بسیار وسیع تری قرار گرفته است. سؤال از وضع موجود ، فشار آوردن به توانایی انسان به حد خود و دسترسی به کسانی که به اینترنت دسترسی داشتند از صندلی ردیف جلو به مسابقه الهام بخش هزاران نفر است.

یک هفته پس از تلاش ، نایک ۵۸۴،۰۰۰ ذکر در رسانه های اجتماعی کسب کرد و هشتگ آنها بیش از ۴۰۰۰۰۰ بار با ۸۷٪ از نظرات مثبت و ۲ تریلیون برداشت قابل توجه استفاده شد. این کفش نیز خوب عمل کرد ، و در روزهای بعد از تلاش ۵ ٫ ۲ برابر بیشتر درگیر محتوای دیجیتالی شد.

آماده سازی کلیدی: در حالی که این کمپین نمونه خوبی از چگونگی کارآیی بازاریابی موثر با تلفیق اثر گذارهای مناسب ، طاقچه ها ، پیام های بلند و محتوای خوب تولید شده است ، یک درس ساده تر نیز وجود دارد. هنگامی که تخیل را به دست گرفتید ، از رسانه های اجتماعی برای پیشبرد پیام استفاده کنید. به عنوان مثال ، هشتگ فقط به عنوان یک پس زمینه برچسب گذاری نشده است بلکه وظیفه کمک به بینندگان را برای پیشرفت در هر پیشرفت جدید دارد.

بنابراین ، از این ترکیب بازاریابی سنتی و دیجیتال چه می توان آموخت؟ نکته اساسی ، هوش مخاطبان را دست کم نگیرید. هرگز فرصتی برای تعجب و خوشحال کردن مصرف کنندگان نگذارید و آنها شما را به خاطر آن دوست دارند.

ثانیا ، از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. این کار می تواند با ایجاد محتوای بیشتر انجام شود تا این کمپین غنی تر و جذاب تر شود (مانند Metro Melbourne Metro و Old Spice) یا برای افزایش دسترسی و دسترسی به کمپین (مانند Dove و Nike).

سرانجام ، از صادق بودن در مورد محصول و مزایای آن نترسید ، بلکه سعی کنید یک اصل را در این مورد داشته باشید. VW و Apple علی رغم اینکه ۵۰ سال از هم فاصله دارند ، هر دو این کار را با موفقیت بزرگی انجام دادند. اطمینان حاصل کنید که سکوهای مورد نظر را به دقت تحقیق کرده ، لحن را بررسی کرده و از همه مهمتر ، به مارک خود معتبر باشید.

مشارکت کننده

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshallIslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و جزیره توباگو TromelinTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrain امارات متحده عربی عرب uayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnam جزایر ویرجین Wake IslandWallis و FutunaWest BankWhat SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت