تبلیغات در همه زمینه ها از جمله تلویزیون ، بیلبوردها ، تبلیغات بنر و چاپ و همچنین قالب های آنلاین جدید ، اجتماعی تر می شود. نمونه های بسیاری از مبارزات تبلیغاتی اجتماعی با مشخصات بالا وجود دارد که از فناوری دیجیتال نوآورانه در کنار مکانیک هایی مانند Facebook Connect استفاده می کند تا این امر به سطح بعدی برسد. اما تبلیغات اجتماعی بدون توجه به بودجه شما برای همه تبلیغ کنندگان باز است. با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی هوشمند ، می توانید فعالیت های خود را با رسانه های اجتماعی ادغام کنید تا بیشتر از همه به تبلیغات خود بپردازید و یک تبلیغ خود را طولانی تر کنید ، با ایجاد جامعه ای که می توانید بارها و بارها با آن صحبت کنید. در زیر چند نکته برتر برای ایجاد یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی اعم از آفلاین و آنلاین وجود دارد.

دیجیتال

از بستر مناسب استفاده کنید

وقتی می گویید تبلیغات اجتماعی ، بیشتر مردم به فیس بوک فکر می کنند. اگرچه این یک بستر عالی برای اجرای یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی است ، همیشه مکان مناسبی برای تمرکز تلاش های تبلیغاتی شما نیست. تبلیغات در فیس بوک گران تر می شود زیرا تعداد مارک های فزاینده ای به آن روی می آورند تا محصول خود را به بازار عرضه کنند و طرفداران خود را به صفحه خود جلب کنند. این تنها بستر اجرای برنامه تبلیغاتی اجتماعی نیست. سال گذشته لینکدین سایت خود را از طریق یک پلت فرم تبلیغاتی خود خدمت ارائه کرده است که به شما امکان می دهد تا بر اساس تعدادی از جمعیت های مختلف ، افراد را هدف قرار دهید. اگر به طور خاص روی B2B متمرکز هستید ، این یک فرصت عالی برای دستیابی به افراد است ، هرچند فایده ای به پایان نمی رسد. ساختار کمپین لینکدین خود را شبیه به نحوه انجام کار در فیس بوک در نظر بگیرید. به جای تلاش برای دور کردن افراد از لینکدین و به سمت سایت خود ، می توانید با اجرای تبلیغات به گروه لینکدین خود ، به عنوان مثال ، در جایی که می توانید اعضای خود را رشد داده و با مشتریان هدف خود رابطه طولانی مدت برقرار کنید ، نتایج بهتری را مشاهده کنید.

همچنین می توانید برای تبلیغات مقرون به صرفه تر در جایی که می توانید از هزینه های پایین تر و دید بالاتر در بین کاربران بهره مند شوید ، به شبکه ها و ابزارهای اجتماعی نوظهور مراجعه کنید. نمونه های بسیار خوبی از این مورد در سیستم عامل هایی مانند Foursquare وجود دارد ، که برای جلب توجه مارک ها کند بود اما به ویژه در کانون بسیاری از تبلیغات تبلیغاتی موفق در ایالات متحده قرار گرفته است. کانال History از طریق یک کانال مارک دار تبلیغاتی را در آنجا انجام داد که در هنگام ورود به مکانهای تاریخی ، نکاتی را برای کاربران ارائه می داد:

آنها از طریق این کمپین به بیش از ۲۰۰،۰۰۰ دنبال کننده در صفحه خود و ارتباط عالی با برند دست یافتند. زیبایی یک کمپین مانند این است که برای اجرای موثر آن به نیازی به تکنیکی یا طراحی فنی نیاز زیادی ندارید ، فقط درک خوبی از بازاریابی رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های جدیدی که مردم در حال آزمایش آن هستند. شما می توانید با تمرکز روی سیستم عامل های طاقچه ، مانند حمایت از انجمن های خاص موضوع یا برنامه های تلفن همراه ، به نتایج متمرکز تری دست پیدا کنید ، جایی که ممکن است به فیس بوک دسترسی پیدا نکنید ، اما به طور مداوم در مقابل افراد مناسب قرار می گیرید. .

رسانه را مخلوط کنید

یک تبلیغات تبلیغاتی اجتماعی لزوماً نباید بصورت آنلاین شروع شود ، اما می تواند در طیف وسیعی از قالب های تبلیغاتی بصورت آنلاین و آفلاین اجرا شود. تبلیغات اجتماعی زمانی خوب کار می کند که با یک استراتژی کامل تبلیغاتی و بازاریابی مطابقت داشته باشد ، برخلاف ایستادگی در روی خود. بنابراین اگر واقعاً می خواهید طرفداران خود را در صفحه Facebook خود ایجاد کنید ، لازم نیست این موضوع را فقط به تبلیغات فیس بوک محدود کنید. اگر تبلیغات تبلیغاتی را از رسانه های اجتماعی خاموش کنید و آن را به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی سازگار سازگار کنید ، می توانید فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را بهتر کاهش دهید. در اینجا شما تصمیم مهمی دارید. اگر سعی می کنید مردم را به همان اندازه به وب سایت خود و همچنین نمایه رسانه های اجتماعی سوق دهید ، می توانید پیام ها را مخلوط کرده و باعث سردرگمی افراد شوید. تصمیم بگیرید که بستر مناسبی برای محصول یا کمپین خاص است و از طریق تبلیغ روی این موضوع متمرکز شوید.